08 marraskuuta 2015

Isänpäivä

Minä ja Silkki juhlimme tänään maailman parasta isää, Mikkoa. Ja kerrankin kaikki meistä oli terveenä ;)! Mikko usein myhäilee, että sitä ei tiedä miltä tuntuu olla isä, ennen kuin itse pääsee kokemaan sen. Se on maailman parasta tietysti. Haasteellista ja vastuullista, mutta isyys on kuulemma toiseksi parasta mitä hänelle on tapahtunut. Minun tapaamisen lisäksi ;)! Mikolla ei ole ollut lähipiirissä pikkuisia ennen minun tapaamistani, ja minun sisarusten ja ystävien lapsia. On ollut niin mahtavaa sivusta seurata miten luontaisesti hän tulee toimeen lasten kanssa, juttelee heille ja ottaa huomioon. Olen niin iloinen ja kiitollinen, että juuri Mikko on Silkin isä. Parempaa esikuvaa isästä ja miehestä pieni tyttö ei voisi saada.



Isä ja tytär - kuva Italian matkalta .

Yritin opettaa Silkin sanomaan isä isänpäivälahjaksi Mikolle. Vielä en kuitenkaan onnistunut. Sen sijaan Silkki on alkanut kutsua myös Mikkoa "ätäksi" :). Aikamoinen kunniamaininta pieneltä .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit, ajatukset ja ideat ovat lämpimästi tervetulleita -Kiitos!