18 maaliskuuta 2014

Tulin vielä vinkkaamaan teille muutamasta lemppari-appsista, jotka saa ladattua IPhoneen!



 

Kun plussasimme ja sain neuvolasta vahvistuksen, että meille tulee pikkuinen, latasin heti yllä olevat appsit puhelimeeni. Liberokerho-appsista vinkkasi ystäväni ja se on edelleen suosikkini. Joskin alku innostuksissani kävin lukemassa kaikki raskausviikot jo etukäteen, malttamaton kuin olen!

Vau.fi-appsi on myös näppärä ja helposti luettavissa suomeksi. Englanninkielisestä What to expect -versiosta pidän sen videomateriaalin puolesta ja My Pregnancysta löytää kaikkea kivaa nippelitietoa hyvistä rasvoista, liikunnasta, välipala-ideoista yms., kunhan jaksaa selailla.

Taustakuva "Syltty", Mr. Sylvester Stallone, on jäänyt puhelimeeni TPS:n edustusaunatiloista Turusta... Tämä on noloa tunnustaa, mutta Stallonen elokuvat upposivat minuun nuorempana ja "ryysyistä rikkauksiin" -tarinat ovat edelleen lähellä sydäntäni. Meillä myös käydään keskustelua kotona tuleeko meidän pikkuisesta (mikäli on poika) Arnold Sylvester, jotka ovat mieheni "power men' ejä". Saas nähdä kuinka käy...

4 kommenttia:

  1. Kiitos näistä :)

    VastaaPoista
  2. Moi Erika!

    Kiva kun vinkkasit tästä blogista Facessa! :) Oon koittanut etsiä mammablogeja, joissa bebe olis tulossa suht koht samaan aikaan kuin itsellä, mutta en oo oikein löytänyt. Joten tää oli tosi kiva juttu :)

    Hassua, mä en oo tykännyt tuosta Liberokerhosta jotenkin yhtään! Enkö vaan osaa käyttää sitä kun mun mielestä siellä ei oo oikein mitään sisältöä?? WTE ja MyPregnancy on musta kivoja ja sitten mulla on maksullinen Pregnancy, joka on mun mielestä kaikista paras! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Iira, tosi ihana kun löysit tänne :)! Samaa yritin etsiä minäkin, mutta en myöskään onnistunut löytämään, joten...tässä ollaan ;)

      Liberokerho ehkä minulle tuntuu helpolta & nopealta vilkaista mitä milläkin viikolla tapahtuu, just etenkin kun raskausviikko vaihtuu tulee siellä käytyä. Mutta totta, sisältöä noissa muissa on paljon enemmän! Niistä löytyy muutenkin kivaa & monipuolisempaa tietoa odotuksesta :) Täytyykin tuumata tuota Pregnancyn hankkimista ;)

      Poista

Kommentit, ajatukset ja ideat ovat lämpimästi tervetulleita -Kiitos!