28 maaliskuuta 2014

Perjantain masukuva


Minulla on paha tapa jäädä heräilemään aamuisin sänkyyn kun kello soi. Jään helposti surffailemaan nettisivuille, käyn kurkkaamassa hyvät blogit, vähän sähköpostia, appseja, uutisia ja sitten tuleekin kiirus. Olen kehittänyt tämän tavan pikkuhiljaa, sillä aikaisemmin pomppasin sängystä ylös samoin tein. Eilen aamulla WTE -appsiin oli kilahtanut ihana viesti. You baby is as big as a Mango! Ihanaa, pallero on kasvanut mangon kokoiseksi. Toivottavasti masussa voidaan hyvin. Samalla tajusin, että kohta ollaan jo puolivälissä. Aika menee ihan liian nopeaan! Tähän mennessä odotus on ollut niin ihanaa, että tulee kiirus nauttia joka hetkestä 



Samalla iski mango-himotus ja oli pakko poiketa kaupan kautta töistä kotiin. Valkkasin hienoimman mangon mukaan! Taisin valkata myös isoimman!



2 kommenttia:

  1. Hienot mangot! :)

    Sun aamut kuulostaa ihan samanlaisilta kuin mun (paitsi että mulla harvemmin tulee kiire nykyisin kun oon virkavapaalla ;) Ihanaa että oot nauttinut raskaudesta! Mäkin tähän asti (niitä alun pahoinvointeja lukuunottamatta..), mutta nyt viime päivät on ollut huoli bebestä - mua on monta päivää supistellut tosi paljon levosta huolimatta :( Tänään kävin sit lääkärissä ja onneksi kaikki oli hyvin ja supparit ei oo saaneet mitään vahinkoa aikaan. Huh! Mulla alkaa huomenna viikko 22 ja bebe oli tänpäiväisen ultrauksen mukaan jo 464 grammaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Virkavapaa kuulostaa hyvältä, oot saanut sen hyvään kohtaan ;)! Se on kyllä ihan uskomatonta miten paljon aamuisin saa kulumaan nettisurffailuun aikaa :) Oon nauttinut tosi paljon! Alkujännityksen jälkeen :) Alussa mullakin oli sellainen ällöttävä olo, mutta suhteellisen helpolla pääsin...hmm, voiskohan pikkuinen olla poika..:) Harmi juttu nuo supistukset, oon kuullut että niitä voi tulla. Onneksi kävit tarkistaan ja ihana kuulla, että kaikki hyvin. Yritä ottaa rennosti <3 Vaikka aina huoli pikkuisesta on suuri jos jotain erikoisempaa tulee. Onneksi teidän bebe alkaa olla jo niin hyvän kokoinen, että varmasti selviää kaikesta :)! Hali!

      Poista

Kommentit, ajatukset ja ideat ovat lämpimästi tervetulleita -Kiitos!