06 elokuuta 2017

Oman elämän sankari

Heipä hei kauniit! Saan aika ajoin kysymyksiä; mitä minulle kuuluu, missä olen, ja onko blogini muuttanut jonkin uuden osoitteen alle? Ensinnäkin kiitos tiedusteluista, ihanaa että muistatte minut . Toiseksi, minun pitäisi olla juuri nyt kirjoittamassa esseetä organisaatio viestinnästä, mutta te veitte voiton :). Sillä olette tekin olleet mielessäni, samoin kuin blogi-maailma. Blogin kirjoittaminen on ollut minulle nimittäin parasta "terapiaa" ja mindfulnessia äitiydestä nauttimiseen - ja elämästä yleensä, sillä kirjoittaminen on mahtava keino summata asioita.

Viime aikoina minut on pitänyt kiireisenä liiketalouden opinnot, jotka aloitin vuoden alussa. Ja koska opintovapaata on työnantajaltani tammikuulle 2019, niin minun on puristettava 3,5 vuoden urakka kahteen vuoteen. Ja samalla hoitaen kahta niin ihanaa, mutta ah...niin energistä lasta. Miten se onnistuu? Minun vastaus on, että kaikki onnistuu jos haluaa, täytyy vain osata priorisoida. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että meillä on vielä seuraavat puolitoista vuotta sotkuisempaa (ellen sitten palkkaa siivoojaa), ja kotiruoka on vaihtunut liian usein puolivalmiiseen ruokaan. Se harmittaa minua, mutta jostakin on nipistettävä. Lisäksi blogi on saanut jäädä opintojen jalkoihin, samoin kuin facebookin käyttö, jonka pikakuvake minun oli pakko poistaa puhelimen näytöltä, jotta sain karsittua turhan selailun paheeni ;). Myös Glorian tilaus vaihtui Kauppalehteen. Instagramista en ole vielä voinut luopua, sillä jotakin vastapainoa kaikelle uudelle tiedolle saatava.

Tässä siis pähkinänkuoressa viimeiset puoli vuotta. Kuulostaako kamalalta ;)? Arvatkaa mitä, pitkästä aikaa minusta tuntuu siltä, että saan valtavan, jättimäisen ammatillisen Finnair-tyhjiön täytettyä (jokainen lentävä tietää mitä tarkoitan). Siitä olen iloinen :). Mutta jotta pysyn kahden vuoden tahdissani, nyt on jatkettava opiskelua. Katsotaan pystynkö jossakin kohtaa panostamaan blogiini paremmin. Jaksatteko odottaa ?



Työpöydällä alkaa olla ahdasta... :)!


Siihen sakka,
pitäkää huoli itsestänne
ja 
olkaa oman elämänne yksisarvisia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit, ajatukset ja ideat ovat lämpimästi tervetulleita -Kiitos!